LK Regnskabsservice har eksisteret siden februar 2011 og hjulpet en lang række virksomheder, store som små med mange forskellige regnskabsopgaver i meget forskellige brancher.
Der arbejdes fra vores eget kontor, da det giver en stor fleksibilitet i forhold til at kunne betjene dig hurtigt. Men vi kommer selvfølgelig meget gerne ud til et møde i din virksomhed eller tager online møder.
Virksomheden ejes af Lene Aagaard Knudsen.
Lene er uddannet merkonom (R) og har arbejdet som økonomichef og –direktør med ansvar for økonomi, IT, HR og ledelse, inden for detailhandel, service og byggeri, i både danske og internationale virksomheder.
Lene har arbejdet med økonomistyring, koncernrapportering, optimering af forretningsgange, omstrukturering, analyser, præsentation af regnskab og budgetter til bestyrelsen, strategi og intern revision.
Erfaringen fra arbejdet som både økonomichef/-direktør og bogholder gør, at Lene har stor indsigt i alle processer i en økonomiafdeling. Det hjælper til både at forstå det grundlæggende arbejde i bogholderiet og det overordnede regnskab.
Lene kommunikerer både på dansk og engelsk på forhandlingsniveau. Det er også muligt at kommunikere på tysk, dog ikke på forhandlingsniveau.